Intrebari Frecvente

1. De ce sa certific sistemul de management?


- certificatul este instrument de marketing, confera incredere clientilor si partenerilor de afaceri

- este un instrument managerial care identifica, modeleaza si conduce procesele firmei, relevand punctele tari si punctele slabe

- este obligatoriu in licitatiile publice, indiferent de domeniu (productie, servicii).

 

2. Care sunt documentele necesare pentru a obtine certificarea?


       Organigrama, manual de calitate, politica sistemului de management al calitatii, proceduri obligatorii cerute de standarde si proceduri operationale acolo unde fiecare organizatie in functie de specificul sau, considera necesar.

 

3. Cat ma costa sa ma certific?


Sunt 2 tipuri de costuri:

  1. consultanta, constand in elaborarea documentatiei si implementarea lor in organizatie
  2. certificarea, realizata de un organism de certificare cu recunoastere interna sau internationala .

 

4. Cum aleg consultantul?


- are un portofoliu consistent si relevant

- are consultanti inalt calificati si de incredere

-are experienta relevanta in domeniul sistemelor de management necesare firmei dvs

- are recomandari

-ofera posibilitatea de a sustine si administra o relatie de colaborare cu organismul de certificare.

 

5. Ce trebuie sa faca consultantul?


- sa instruiasca personalul desemnat din partea firmei sa gestioneze sistemul de management

- sa asiste in procesul de scriere persoanele responsabile cu elaborarea procedurilor

- sa auditeze intern sistemul de management al firmei dvs

- sa participe la analiza de management

- sa asiste la auditul extern si sa participe la elaborarea actiunilor corective.

 

6. Cum aleg organismul de certificare?


- acesta trebuie sa aiba recunoastere interna si internationala

- sa aiba recomandari si certificari relevante in domeniu de activitate al firmei dvs.

- are preturi si facilitati bune de plata.

 

7. Cat dureaza certificarea?


- Certificatul se acorda pe o perioada de 3 ani cu supraveghere anuala pentru confirmarea functionarii sistemului.

- La expirarea celor 3 ani se reinoieste contractul si se confirma prelungirea valabilitatii certificatului.

 

8. De ce sa aleg PQM Consulting?


- pentru ca avem expertiza si experienta in foarte multe domenii de activitate

- pentru ca avem costuri mici

- pentru ca nu am avut niciun esec

- pentru ca avem relatii foarte bune cu organismele de certificare

- pentru ca suntem cei mai buni

- Management de calitate

E-mail:
E-mail:
bogdan.patco@gmail.com
bogdan@patco.ro
Adresa:
Reper:
Bulevardul Basarabia sector 3, Bucuresti
Vis-a-vis de Mc Donalds, langa statia de Metrou Costin Georgian